24. elokuuta 2009

Kolmas kerta toden sanoo

On olemassa ihmisiä, joilla riittää kärsivällisyyttä pitää yhtä blogia jopa useamman vuoden. Sitten on ihmisiä, kuten minä. Me ei kerta kaikkiaan olla tarpeeksi pitkäjänteisiä selviämään säännöllisestä päivittämisestä vajaata vuotta kauempaa. Omaksi puolustuksekseni siteeraan tuntematonta filosofia: "Kaikki hyvä loppuu aikanaan."

Nyt olen kuitenkin päättänyt ryhdistäytyä: Maaginen yhden vuoden raja rikki.Tämä tulee olemaan yksi elämäni suurimmista haasteista, mutta aion pystyä siihen. Olen valmis taisteluun! Olen valmis makaamaan kylmässä ja kosteassa juoksuhaudassa keskellä yötä! Olen valmis... Olen valmis lähtemään nyt Tommi luo lämpimään ja rentouttavaan kylpyyn, koska kaikkia lihaksia särkee ja pää on kipeä. Olenkohan sairastumassa sikainfluenssaan..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!