17. lokakuuta 2009

Vaalenapunainen lapsuus

Arvatkaapa huviksenne, että oliko minun kaikki vaatteet vaaleanpunaisia, kun olin pieni? Olisinkohan tuolloin mahdollisesti saattanut saada yliannostuksen kyseistä väriä? Vasta nyt alan taas sietää vaaleanpunaisia ja pinkkejä juttuja, tosin rajoitetussa määrin. Mutta hei, vaikka kuinka minut puettiin vaaleanpunaisiin, en mielestäni ole ollut se nätti lapsi. Ainakin mikäli verrataan minua suurisilmäiseen neitipikkusiskooni, joka pisti oman neitiytensä jopa minun edelleni. Tai äiti, joka osti vaatteet, pisti. Kaikkien iloksi (jopa itseni) tein kokoelman elämästäni. Pari vuotta puuttuu, mutta menetätte tuskin mitään olennaista. Voi että, naurakaa!




Oma suosikkini on toi prinsessakuva, mutta mistä kuvasta sinä sait parhaat naurut?


Edit: Onkohan tässä tahi picasassa joku kuvarajoitin tai sellainen, sillä vaikka kuinka suurennan tuota sarjaa, niin ei siitä huolimatta kasva yhtään. Koettakaa kuitenki nähä jottai. Tai sitten älkää. Tai jos tiijätte mitä teen väärin tai miten pitäs tehä nii saatte kertoo. Kiitti.

3 kommenttia:

  1. Kyllä toi prinsessakuva mussakin parhaat naurut kirvoitti.

    VastaaPoista
  2. Suvi aina oot ollu Suvin näkönen! Mun lemppari on toi Suvi 1v, ärr miten söpö!

    VastaaPoista
  3. Awww. Loisteliasta, kerrassaan!
    Kyllä oot itteltäs näyttäny aina, jee! :)
    Hittoko mulla ei taija yhtä hienosti olla kuvia ees tallessa, että kokoelmaa saisin.
    Kiitos muuten kauniista sanoistasi Blogiini.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!