13. joulukuuta 2011

Profiilikuvan metsästys


Tulin kaupungista hengailee tänne kotikulmille ja tämän päivän ohjelmassa oli pieni road trippi eräälle paikalliselle nähtävyydelle, vanhalle myllylle. Mukaan lähti Riikka ja kamerat. Tavoitteena oli saada minulle uusi FB-profiilikuva. Heh, oon ehkä vähän perfektionisti sen suhteen... Ei mutta kyllä me otettiin muitakin kuin profiilikuvakelpoisia otoksia, koska a) miljöö on upea ja b) valo ulkona oli erinomainen. Oon niin liekeissä tästä lumesta, nyt vaan toivotaan, että se ei katoa ennen joulua. Lisää ainakin tulee hyvää vauhtia! (Tajusin muuten eilen, että joulu on jo ensi viikolla, kuinka hurjan nopeasti aika onkaan mennyt! Sain myös lopultakin kansitettua opinnäytetyöni ja opintosihteeri onnitteli minua valmistumisen johdosta, eli se on varmaa nyt! Enää puuttuu, että joku tulee koputtamaan ovelle ja tarjoamaan töitä...)


Innostuttiin kuvaushommista siinä määrin, että suunniteltiin huomiselle uutta reissua! Hehe, toivottavasti en oo kippeenä, istuin tänään nimittäin vahingossa tuonne hankeen pelkkä villatakki päällä (ja siis toki minulla oli siellä sukkahousut alla...), mikä imaisi kosteutta melko hyvin ja nyt on kurkku vähän arkana. Tosin se nyt on ollut jo vaihtelevasti kipeä pitemmän aikaa, varmaankin ihan normaalia syysflunssaa. Tai talviflunssaa, sisäinen kello elää vielä syksyssä, koska säiden puolesta talvi on vasta alkamassa.

Seuraavaksi ajattelin pyörähtää ulkona lumitöissä. Meillä ei kyllä tarvis juurikaan lumitöitä tehä, kun talosta löytyy kolme traktoria, mutta koska minun ei tänä talvena ole enää pakko tehdä lumitöitä, niin ne on taas mukavia hommia! Tälle reissulle tosin varaudun toppakamppein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!