24. elokuuta 2012

Kun on vähän vaikeeta

Miun sänky on tällä hetkellä yks onneton retkisänky. Minun tärkein omaisuus on muovipusseissa ja kaiken maailman kasseissa. Täällä minun entisessä kämpässä, jossa pikkuveli on asunu nyt puoli vuotta. Ja pikkuveli osti oman television ja laitto sen minun television eteen. Minun viihdetasolle. Oon muuttanu vuoden sisällä neljä kertaa (tosin onneks vaan kerran niin, että oon raahannu mukanani huonekalutkin) ja kaikilla kerroilla lähes kokonaan yksin. Jos nyt saisin päättää, niin en muuttais kymmeneen vuoteen mihinkään. Vaikka toisaalta taas sitten haluan vaihtaa maisemaa ja nopeesti. Mutta niin, oon taas palannu arkeen ja töihin, joten kiirettä riittää taas.

Kuvituksena tällä postauksella on taas näitä sarjassamme onnistuineta otoksia. Yritäppä saada kolme koiraa yhtä aikaa kuvaan niin, että kuvasta vois sanoa, että se on onnistunut. Siis muutenkin, kuin huumorimielessä.


Yksi on enemmän kiinnostunut uunista heijastuvasta kuvastaan kuin kamerasta, toinen sattuu juuri sillä hetkellä lipaisemaan kirsuaan ja kolmas alkaa hermostua, kun sitä herkkua ei ala jo tulla. Tämä on tää meijän kahjo kolmikko, jolla on välillä vähän vaikeeta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!