21. syyskuuta 2014

Tahattomalla luovalla tauolla


En ole kadonnut, olen ollut hiukan kamerapaitsiossa. Vein Fujifilmini takuuhuoltoon, sillä etsimeen oli ilmaantunut pieni kauneusvirhe. Jännitin, että meneekö tuo minun huolimattomuuteni piikkiin, mutta ei onneksi! No, pari-kolme viikkoa erossa oli ilmeisen pitkä aika, sillä jouduin jälleen opettelemaan kameran käytön uudestaan. Turhauduin. Turhauduin myös sen aurinkomyrskyn jälkeisenä yönä, kun joka paikka oli täynnä toinen toistaan upeampia revontulikuvia ja minulla itselläni ei ollut silloin mahdollisuutta tähystellä taivaalle. 

Kuvaamisen sijasta olen raaputellut tapettia irti seinästä. Edellinenkin sisustusprojekti on vielä kesken, mutta minkäs teet, kun inspiraatio iskee. Huomenna ajan kuitenkin luontolomalle Kainuuseen, joten kameralle tulee satavarmasti käyttöä! Malttakaa vielä hetki!

Ai niin, huijasin pikkuisen. Minulla oli perjantaina bändikuvauskeikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!