5. heinäkuuta 2010

Kotiinpaluu



Juhannus meni siis mökkeillessä Palonurmessa ja sain kuin sainkin sen lämpimän Juhannuksen! Kokolla tarkeni t-paidassa, mutta superhyttyskesän vuoksi jouduin taipumaan pitkiin housuihin. (Ja joo, olen hieman myöhässä tämän Juhannukseni kanssa, mutta oon tosiaan ollu Juhannuksesta saakka siellä Palonurmessa ilman nettiä, tämän viikon tosin töissä.) Olisin halunnut käydä Juhannustansseissa, kylällä kun kuulema ois ollu sellaisetkin, mutta tuo tanssija-poikaystävä ei lämmennyt ajatukselle. Jäi vähän harmittaa, mutta toisella kertaa sitten minä päätän!

Onneks ihanat ilmat jäi myös Juhannuksen jälkeen. Yhtenä päivänä tosin oli jäätävää, mutta siitäkin selvittiin suuremmitta paleltumitta. Yhtenä iltana käytiin katsomassa perinteistä kesäteatteria Rautavaaralla. Uitiin paljon, viimeks oon uinu yhtä paljon ehkä lapsena. Ihan huiippua! Tänään pidettiin vapaapäivä. Ajeltiin Tommin kanssa eka lasten kumiveneellä, mutta se kävi ahtaaksi ja sitten vaihdettiin normaaliveneeseen. Paikallinen, uistelureissulla ollut vanhempi pariskunta katsoi melko pitkään, kun istuttiin kahden pienessä kumiveneessä, minä tosin puoliksi ulkona ja Batman tuli uimalla perässä. Uitiin, paistettiin lettuja, tehtiin ruokaa nuotiolla ja oltiin vaan! Mieletön kesä!

Ruokaa nuotiolla, osa 1.



Ruokaa nuotiolla, osa 2.


Kokeilin myös isän vanhaa Canonia. Kuvia tullenee, jahka filmi täyttyy ja pääsen skannerin äärelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!