19. heinäkuuta 2010

Typeriä mustikoita

Näin kauniina kesäiltana tuli yhtäkkiä mieleen, että voisin lähteä lähimetsään kuvaamaan vanamoita ennen kuin niitten kukinta on ohi. Kipaisin sitten sinne lähimetsään toteamaan, että olen auttamattomasti myöhässä. Siellä oli vaan typeriä varsia ilman kukkia. Suutuspäissäni otin sitten kaksi kuvaa mustikasta. Toinen niistä lensi suoraan roskakoriin ja toisen säästin tätä avautumista varten. Sekin tosin on ihan huono, koska en todellakaan jaksanut keskittyä en niin kuvaamiseen enkä muokkaamiseen. Nyt jo mietin, että miksi ylipäätään julkaisen tätä kirjoitusta.

Ärsyttää nyt niin paljon, että meni noi vanamot ohi. Se ois minun lempikukka ääh. Tämä postaus olkoon nyt Mikä meni pieleen -postaus.

  • Muistin juuri, että meinasin tänään tehdä 12 tuntia elämästäni -postauksen. Nyt en enää ehdi, tietenkään.
  • Eilen hoksasin viisi minuuttia kaupan sulkemisen jälkeen, että olisin halunnut pop cornia.
  • Eilen katsoin myös kaikkien aikojen s u r k e i m m a n elokuvan. Broken Flowers. En todellakaan suosittele katsomaan sitä. (Ok, leffa oli ihan hauska loppuratkaisuun saakka, joka tavallaan teki koko leffan ihan turhaksi.)
  • Tänään tuli viesti, että kirjastossa olisi nyt yksi kesäopintokirja. No, oikeestaan se on vaan ihan hyvä juttu. Saapahan ne tehtyä joskus.
  • Batman puri sen flexin poikki. Hitto neki on niin kalliita.
  • Nyt lähen ostamaan poppareita enkä ehi siis mummolaan saunaan. No, ei se mitään. Näitähän sattuu.
  • Ja siis minun ei tee enää nykyisin mieli suklaata juuri koskaan.
  • Enkä osaa tehdä poppareita mikrossa. Kerran melkein sytytin talon palamaan.
Ja sitten se mustikkakuva. Meinas jo unohtua.


Hei pliis, ehdotelkaa minulle postausideoita! Jos alkaa olla postaukset tätä tasoa, niin ois jo sama lopettaa kokonaan. Ääh. Kertokaa edes, mitkä postaukset on ollu tähän mennessä parhaita! Kiitti moi. HYMIÖ

EDIT: Batman söi minun suklaat sillä aikaa kun olin kaupassa. Nyt oottelen tässä, että kuoleeko se mahollisesti. Huoh.

1 kommentti:

  1. Terve

    Käyn lukemassa sun plokia ainakin (oikeasti!) viisi kertaa päivässä siinä toivossa, että olet kirjaillut jotain uutta kommeliaasta elämästäsi. Usein olen saanut miellyttäviä yllätyksiä, ja minusta tuntuu, että taijan olla koukussa.

    Hehe

    Joten kirjoita mitä vaan, niin onnistut aina viihyttämmään. Mut mä tykkään katella sun kuvia.

    Kiitti

    P.S. Toivottavasti Pätmän ei kuollu.
    P.P.S TJ 6 !!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!