26. helmikuuta 2012

Pitsipaidassa pakkasella


Ulkona on tänään aivan upea kuvaussää! (Joten ymmärtänette ja hyväksynette ehkä tämän jäätävän kuvakasan...) Pikkupakkanen ja talvinen auringonpaiste. Hyödynnettiin se Helin kanssa ja ulkoilutettiin kameraa. Päädyin sitten sattuneesta syystä kameran sille oudommalle puolelle, olisin kovasti halunnut itsekin harjoitella ja kokeilla ihmiskuvausta. Mutta hei, vaihteluhan tunnetusti virkistää. (Siis minustahan toki löytyy itselaukaisimen ottamia kuvia, mutta tää on vähän uutta!)

Aikoinaan KappAhlin superalesta löydetty Vintage Stories -malliston pitsiröyhelöpaita pääsi lopultakin käyttöön. Hehe, ehkä saan ulkoilutettua sitä jatkossa aktiivisemmin nyt kun oon saanu revittyä hintalapun irti...

Ja hei, eläköön tuo ihana tyvikasvu! Puhuinkin jo joskus aiemmin suunnitelmasta palata omaan väriin ja oon tässä yrittäny kehitellä eri vaihtoehtoja tuon  tyvikasvun peittämiseksi. Oon myös yrittäny laskeskella erilaisten värinpoisto- ja värjäysoperaatioiden hintaa (kotona en värinpoistoihin ala) tähän lettiin ja tullu siihen tulokseen, että jos nyt odotan niin kauan, kunnes tää tyvi alkaa oikeesti häiritä minua. No, eilen löysin kuitenkin artikkelin siitä, miten tyvikasvu on nyt jopa niin in, että se huijataan värjäämällä. Huh huh. Oon siis ollu tässä tietämättäni muodin aallon harjalla tämän tyvikasvuni kanssa...

5 kommenttia:

  1. Kaunotar! <3 (Toivottavasti et ehtinyt saada kommenttia perille asti erittäin väärällä googletilitunnuksella, haha :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitoskiitos, sittenhän meitä on kaksi!! ;) (Haha, ja tuo aiempi kommenttiasia, joka muuten pisti hymyilyttää, niin on nyt kunnossa!!)

      Poista
  2. Kylläpäs mä nyt kommenttispämmään sua, mutta jos saat tuon väärän tunnuksen kommenttiraakileen jotenkin poistettuani niin olis aika bueno :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!