29. joulukuuta 2013

Joulun jälkeiset

Joulu on takana päin ja oon hiljalleen palannut arkeen. Olin kolme päivää avaamatta tietokonetta, joten olin totaalisen lomalla kaikesta mitä maailmalla tapahtui. No, huijasin vähän ja katsoin kerran päivässä merkittävimmät tapahtumat eli kaikki hyvän joulun toivotukset ja valitukset vesisateesta puhelimella Facebookista. Aaton vietin kotona Ristijärvellä, lähinnä katsoin televisiota ja söin. Joulupäivänä sitten ajeltiin Kuusamoon joulujameihin ja Tapanina vielä yksi kyläilylenkki Taivalkoskelle. Ja välipäivät ja vuodenvaihteen vietänkin iloisesti töissä ja oon taas vapaalla sitten ensi vuonna. Heh.

Olin tositosi laiska kameran kanssa, en tiedä miksi. Meinasin kerran lähteä ulos kuvailemaan, mutta vilkaisin ikkunasta ulos ja totesin, että en halua muistaa tästä joulusta vesisadetta.Otin pari kuvaa kuusenkoristelusta.



Heli hoiti tänä vuonna kuusenkoristelun, vaikkakaan en usko, että meillä olisi nykyään enää juurikaan näkemyseroja asiassa. Ollaan aikuistuttu.

Olin ollut tosi kilttinä, koska sain valtavan lahjakasan, jonka nyt oon jo tietysti ripotellut ympäri kämppää tai en muuten vaan katsonut järkeväksi kuvata, vaikkakin minä uusissa kalsareissa ja sukissa nyt olisinkin varmaan tosi kysytty. Blogin kannalta merkityksellisin juttu on varmaankin se kauan kaivattu kamerareppu, ei voi enää vedota kameralaukun kantamisesta aiheutuvaan hartiasärkyyn ja jäädä sohvalle makaamaan...


Saatiin blenderi, nyt vaan uusia smoothie-reseptejä kehiin! Alan olla jo vähän täynnä tuota ikisuosikkiani, bansku-avocado-appelsiini-hunaja-sörsseliäni... Ja seuraavaksi postaan pelkästään ruuasta.


Lisäksi paketista kuoriutui mm. muumitarjotin, mikä onkin osoittautunut erittäin tarpeelliseksi tällaiselle sohvasyöjälle. Entinen tarjotin kun tuppasi usein olemaan vähän liian iso ja viemään liian paljon tilaa. Tämä on juuri passeli mm. tuolle uudelle Taika-teekupilleni, joka sekin tuli täysin yllärinä! Olen käynyt hypistelemässä tuota salaa useasti, mutta jättänyt sen yhtä monta kertaa hyllyyn. Nyt loppui hypistelyt!


Viltsun paketista sain Kalevala Korun riipuksen ja Villelle ostin Makian lompakon ja semmosen peruspaketin, eli villapaidan, sukkia ja bokserit. Kaikki lahjat löyty tänä vuonna tosi helposti, isälle ja Jussille on aina kaikkein vaikein hankkia jotain, mutta tänä vuonna isän lahja oli eka hankittu. Se vaan tuli vastaan! Jussille teetätin toiveesta canvas-taulun omasta valokuvastani. Lisäksi teetätin muutamat valokuvakirjat ja jakelin niitä sinne tänne. 

Semmoinen joulu se. Parasta oli saada koko meijän perhe yhtä aikaa koolle pitkästä aikaa ja nähä kaikkia muitakin ihania ihmisiä! Ja syyä kinkkua ja laatikoita. Ja suklaata.

2 kommenttia:

  1. Onpa kaunis koru! Peittoaa kaikki statementkoruhässäkät mennen tullen herkkyydellään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, tämmönen menee käytössä ihan arkenakin ja on siksi koko ajan mukana!

      Poista

Kiitos kommentistasi!