24. elokuuta 2010

P.s. Käytä sitä jalustaa

Heräsin ja totesin, ettei minulla ole kuumetta, mutta olo on sitäkin järkyttävämpi. Erehdyin sitten koiraa pihalla käyttäessäni huomaamaan, että ulkona ei enää satanut, mutta kastepisarat olivat vielä olemassa yöllisen sateen jäljiltä. Great! Vedin villatakit ja muut mahdolliset systeemit päälle, etsin kameran ja tällä kertaa myös sen jalustan! Oon todellakin alkanut oppia. Tämän on siis tarkoitus havainnoillistaa sitä jalustan merkitystä, eli vertaa näitä kuvia edellisen postauksen kuviin.




Ei toki vieläkään täydellisiä, mutta sinne päin! (Ottaen huomioon myös sen, että tuolla puskassa kyykkiessäni toivoin vain itsekseni, etten pyörry just tähän paikkaan. Kiitos flunssa!)

5 kommenttia:

  1. Vau, viimeinen kuva on todella hieno ja kaunis mielestäni! :) Oli tämän kommentin ulos puristaminen jo hiukan vaikeaa, kun menin niin sanattomaksi :D! Hyvin valokuvattu kipeänä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti kommentista! Se saa minut uskomaan, että minulla on vielä toivoa tämän harrastuksen suhteen... ;)

    VastaaPoista
  3. Oi, timantteja lehdillä, tykkään kahdes viimeisestä kuvasta, tosi tosi hienoja!
    Se on kyllä kiva saada kuvista kommentteja, että herättääkö mikään kuva kiinnostusta ja mielipiteitä :)

    VastaaPoista
  4. Niinpä, etenkin kun itelleni tää blogi on lähinnä paikka niille kuville, jotka on vähän semmosia kokeiluja ja jotka ei päädy muuten mihinkään. Kiva saada palautetta näistä kokeiluista, tulee motivaatiota jatkaa. Ja siis näitten kokeilujen kanssa yritän unohtaa itsekriittisyyteni, joka on oikeasti ihan kauheen vahva! :D

    VastaaPoista
  5. Niinpä, kuullostaa oikeen tutulle, mut ehkä se on hyvä että on itsekriittinen, ainakin mun mielestä, sillon yrittää kovemmin ja kovemmin, mut sit taas on siinäkin puolensa...
    Jos yrittää liikaa, ni mä ainakin turhaudun myös kovin helposti, ja ei sekään ole kivaa...

    Ja palautetta on aina kiva saada, mä oon huomannu myös että suomalaiset on kovin kriittisiä, siis negatiivisia, sanoo vaan oikeastaan sen mikä kuvassa on pielessä,
    ulkomaalaiset ovat ystävällisempiä, he kehuvat kuvaa ja sanovat nätimmin kritiikit.
    Mä ainakin tykkään enemmän ulkomaalaisten tavasta nähdä asiat, olla ystävällisempi ja lempeämpi, nähdä niitä hyväkin puolia.

    Tuliko tarpeeks pitkä kommentti, hahahaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!