15. huhtikuuta 2010

100 tarinaa minusta, osa 2/2

51. Olen niin pihi, että minulla on yleensä aina rahaa. Väitän ettei sitä ole, koska en halua tuhlata sitä.
52. Osaan vaihtaa autosta renkaat.
53. En ole ollut yhtään Juhannusta humalassa. (Ja ei, en ole absolutisti.)
54. Olen vakaasti päättänyt, että hankin oman kitaran ja opettelen soittamaan sitä.
55. Isona minulla on vanha maalaistalo, hevonen, koiria, kissoja, lampaita ja kaikkia ihania eläimiä. En vain tiedä, kuinka rahoitan elämäni.


56. Olen selaillut tämän postauksen takia vanhoja kuvia vuosien varrelta, ja toivon entistä enemmän saavani sen aikakoneen.
57. Toisaalta, en haluaisi muuttaa menneisyydestäni yhtään mitään. Palaisin vain muistelemaan.
58. Kesällä kuuntelen suomirokkia ja -poppia, talvella raskaampaa rokkia.
59. Synnyin klo 23.23.
60. Omistan poroajokortin.


61. Olen lähes varma, että meillä tavarat osaa haihtua.
62. Olen lähes varma myös siitä, että olen arki-iltaisin liian väsynyt.
63. Olen lähes varma pian myös siitä, että en osa enää numeroita.
64. Puhelimeni soittoääni saa ihmiset hymyilemään. Muumimusiikkia.
65. Minulla oli kaksi gerbiiliä, Aapo Santtu Waltteri ja Elmeri aka Eppu. Aapo kuoli syksyllä, Eppu jo aiemmin.


66. Tarvitsen 8 tuntia unta joka yö. Muuten oon lähinnä zombie.
67. Minusta on mukavaa laulaa karaokea, mutta olen laulanut julkisesti vain pari kertaa ja nekin tarkkaan harkituissa tilanteissa.
68. En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella, ellei Turkkia lasketa.
69. Olen ollut Hesarin kulttuurisivulla napapaidassa.
70. Kun olin pieni, keräilin postimerkkejä.


71. En ole koskaan pelannut pelikonetta.
72. Lauantai on viikon paras päivä.
73. En ole nähnyt Titanicia kokonaan.
74. Jos näen elokuvassa ihmisen kuolevan, en itke. Mutta voi hyvänen aika, jos koira kuolee tai voi muuten vain huonosti...
75. Hachiko on surullisin koskaan näkemäni elokuva.


76. Haaveilen lottovoitosta, jotta saisin unelmieni kodin.
77. En koskaan lottoa.
78. Olen yleensä huolellinen tavaroitteni suhteen, mutta silti minulta on varastettu mm. lumilauta, kamera ja kännykkä.
79. Minua huonosti tuntevat sanovat, että olen hiljainen.
80. Minut hyvin tuntevat nauravat, kun kerron heille edellisen kohdan.


81. Olen huono kokki ja leipuri. Tommi keittää parempaa puuroa kuin minä. Minä en keitä puuroa.
82. En pidä coca-colasta. Paitsi se vaniljacola on hyvää!
83. Parhaita kohteliaisuuksia ovat kehut huumorintajustani.
84. Punastun erittäin helposti.
85. Kirjoitin joskus ihan hyviä runoja. Nykyisin ei enää irtoa.


86. Saan kylmiä väreitä ihmisten haavoista, vammoista jne. mutta eläinten vastaavat eivät aiheuta juurikaan reaktioita. Siksi voisin kuvitella olevani eläinlääkäri. Jos vain olisin fiksumpi.
87. Ostin musiikkipuhelimen, jotta minun ei tarvitsisi kantaa mukana erillistä mp3-soitinta. Olen kuunnellut musiikkia puhelimestani ehkä kolme kertaa. En myöskään kuuntele mp3-soitinta nykyään enää juuri koskaan.
88. Pidän numero 8 onnennumeronani, koska jossain joskus luki niin.
89. En ole oikeasti taikauskoinen, mutta tikkaiden ali en vain mielelläni kävele.
90. Tykkään tähtitaivaasta. Se on yksi syy sille, miksi en pidä kaupungeista.


91. Toisinaan haluaisin olla spontaanimpi.
92. En voi kuunnella Semmareita muistelematta kahden vuoden takaista Juhannusta.
93. Kyseinen Juhannus on tähän astisen elämäni paras.
94. En pelkää hammaslääkäriä.
95. Osaan pitää erittäin hauskaa myös selvinpäin. Vaikutan ehkä usein siltä, että olisin kovassakin humalassa. Tosiasiassa en ole välttämättä juonut edes vettä.


96. Vanamo ja kielo ovat kukista kauneimpia.
97. Olen ajanut täysin tuntemattoman ihmisen mopolla ojaan. Kyseessä oli tilanne, jossa isä "pakotti" minut kokeilemaan mopolla ajoa.
98. Olen sahannut sormeeni, veistänyt puukolla sormeeni ja saanut kaverin taltasta sormeeni. Oon kyllä yksi palikka.
99. Ostan karkkia tosi harvoin. Syön aina Tommin ostamia karkkeja.
100. Turvallisin paikka maailmassa on omassa sängyssä, oman peiton alla. Siellä en pelkää edes pimeetä.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!