3. kesäkuuta 2010

Taitaa tulla kesä!

Vois mennä ulos, kun aurinko paistaa. Eiku oho, täällä sataakin vettä!

Onneksi on Suomen ihana kesä... Tälle viikolle luvattiin helteitä, mutta toi + 15 ei vielä hirveesti lämmitä tämmöstä vilukissaa. Ja siitä tulikin mieleen, että viime vuonna olin tähän aikaan Berliinissä.


Holocaust memorial.(Vilille kiitos kuvasta, kun minun oma kamera pöllittiin reissun tokavikana päivänä. Onneks oli vanha ja muutenkin hajoamassa.) Vähän naurettiin, kun äiti laitto Juhannuksena viestiä, että Suomessa tulee räntää ja me oltiin tukehtumassa Venetsian helteissä. Että ei se lopulta haitannu sitten, että meni se Juhannus Suomen rajojen ulkopuolella.

Mutta joo, piti vaan ilmottaa, että oon taas lähdössä reissuun kesäkuuksi. Tosin nyt lähinnä vaan parin tunnin ajomatkan päähän Nilsiään, Tommin äidin mökille. En malta odottaa, koska on ihan huippua, että en pääse koneelle ties miten pitkään aikaan! Ja paikka on ihana muutenkin... Yritän ehtiä tehdä ennen lähtöä pari ajastettua postausta, tosin aika meinaa käydä vähiin. Lauantaina on Tommin veljen yo:t ja sunnuntaina oman veljen valmistujaiset. (Minulla on kerrankin lahjat ostettuna, ja vieläpä ajoissa!) Huomenna kuitenkin ajattelin repäistä ja tehdä jälleen noin 12 tunnin postauksen, eli noi kaksitoista kuvaa, tunnin välein otettuna. No, oon yrittäny tätä jo useamman päivän, mutta muistan homman yleensä vasta puolen päivän jälkeen, jolloin on jo myöhäistä. Että hyvä minä.


Ja koska tykkään Juhannuksesta niin valtavasti, alan fiilistellä sitä jo nyt.


 Juhannus 2008 tehtiin Juhannuskokko. Tosin tämä ei ollu se virallinen, tällä liekillä paistettiin vaan broilereita.




 Juhannus 2009 ja paloin Venetsiassa, kun Suomessa tuli lunta.

Ja nyt todellakin toivon sitä luvattua ja hehkutettua lämmintä kesää myös Suomeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!