2. helmikuuta 2014

Väsypallopostaus

Onneksi olen ollut laiska ennenkin, ja jättänyt vahigossa julkaisematta muutaman kuvan. Ne ikään kuin odottivat tätä hetkeä, kun olen liian voimaton kyetäkseni samaan aikaan jotain uutta. Ei täällä siis mitään ihmeellistä, oikeita töitä on taas vapaiden vastapainoksi sitten hiukan enemmän. Lisäksi olen taas hankkinut tähän yllättäen yhden pienen stressin, mutta yritän kyllä kovasti hoitaa sitä! Aloitin kokeilemalla överisokeriannosta. Kermamunkkia ja Kinder Buenoita. Erityisesti niitä valkosuklaisia! Ovat niin herkullisia, tosin nyt tuli jo pienet överit ja piti käydä haukkaamassa paksu siivu suolaista juustoa tätä olotilaa tasapainottamaan. 

Olen kovasti hinkunut kuvaamaan sille filmille, mutta ei auta, vaikka kamera on valmiina pöydällä. Olen nyt istunut kaksi iltapäivää sohvalla tuijottaen Putousta ja maajusseja ja mitä milloinkin. Mutta mikäpä tässä, välillä on ihan hyvä ottaa omaa rentoiluaikaa, onhan tässä touhuttukin. Seuraavat pari viikkoa menevätkin varmaan blogihorroksessa, mutta yritän olla vaipumatta talviuneen saakka. Intoa nimittäin olisi, kaikesta huolimatta.

Ja kaikesta huolimatta ajattelin nyt raahata itseni ulos ja lenkille, ennen kuin nukahdan tähän sohvalle. Pakko pysyä hereillä vielä pari tuntia ja sitten painun yöunille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!