18. toukokuuta 2011

Lätkävaimo-ongelmia

Täytyy vissiin tulla tänne välilläkin huutelee, että olemassa edelleen ollaan! Alkuviikko on menny juhliessa, tosin töissä, koska se Tarja ei ilmeisesti julistanut maanantaita kansalliseksi vapaapäiväksi. Tai ainakin minulta on mennyt ohi. Harmi sikälikin, että olisin lähtenyt enemmän kuin mielelläni torille Leijonia tapaamaan. Yritin saada Saran jakamaan minun kuvia puhelinnumeron kera Leijonille, mut nähtävästi Sara failasi, koska puhelin ei ole soinut. No, ehkä ihan hyvä, koska onhan se Granlund vähän nuori minulle. (On muuten järkyttävää todeta, että kovimmat urheilijat alkavat olla minua nuorempia! Onneksi puumat on nyt muotia.)


Sitä paitsi Granlund on joidenkin uutisten mukaan menossa kesällä armeijaan. Oon jo yksinkertainen inttileski en halua olla kaksinkertainen. (Sama ongelma Koivun kanssa.) Ehkäpä on siis parempi pitäytyä tässä nykyisessä, jonka tj on tänään enää 51. Sitä paitsi, jos haluis olla jonku coolin änäritähden kanssa, nii joutuis muuttaa jenkkeihin lätkävaimoksi ja pitäis alkaa missiksi, ettei oo ihan ulkopuolinen. Hirveesti paineita, ku pitäs aina näyttää nätiltä. Ei oo kyllä minun elämää, joten sori nyt Leijonat, ei tästä oikeen tuu mitään.


Ja jos oikein kova lätkävaimokaipuu iskee, niin voin leikkiä viikot, että mies on esim. pelireissulla, vaikka todellisuudessa se on armeijassa. Voin leikkiä missiäkin, jos haluan. (Jep, harjoittelen vaan peilin edessä sitä hymyä joka ilta.) Ainoo miinus on se, että minulla ei oo varaa kodinhoitajaan eikä lapsenvahtiin. Siitä tulikin mieleen, että kello alkaa nyt olla niin paljon, että minun täytyykin lähtee pian heittää yks lastenhoitokeikka. (Harmillisesti ei kenenkään lätkätähden luo...)


Yritän oikeesti rauhottua tämän lätkähomman kanssa nyt, mutta tää postaus menee kyllä sen piikkiin, että minulla on soinu koko päivän päässä Poika saunoo. Palailen uudemman kerran mestoille toivottavasti joku muu biisi päässä, niin tekin säästytte tältä kaakatukselta. Huomenna lähden yön yli -retkelle, joten onnea teille! Perjantain suunnitelmista en vielä ihan tiedä, joten palailen varmaan sitten viimeistään viikonloppuna, paitsi jos minulla ei ole edelleenkään mitään uutta kirjoitettavaa.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!