5. heinäkuuta 2012

Asiallista käytöstä

Meillä on kyllä ihan parhaat asiakkaat! Pari viikkoo sitten yksi toi mansikkajäätelötötterön ja eilen sain toiselta asiakaalta litran mansikoita, pikkusen piristää päivää tuommoset! Muita päivänpiristeitä eilen oli ilta. Meillä sattu olemaan yhen kaverin kanssa yhteinen vapaa ja tungin itseni siihen porukkaan. Mentiin laulaa karaokea, mikä oli ehkä pahin virhe ikinä. Oon töissä opetellu paria biisiä hiljasina iltoina, mutta tuolla ei sitten ollukkaa niitä ja oltiin sillä asenteella, että no kokeillaan vaan jotain sitten. Huono idea. Mutta muuten ilta oli oikeinki mainio. Paitsi nyt väsyttää, koska heräsin taas kaheksalta. En tiijä miksi.


Karaoken lisäksi pelleilyksi meni nämä kuvat. Nainen, voitko käyttäytyä normaalisti! Ei nyt vaikuta taas kovin kypsältä. Ja siis tässä vaiheessa en ollu vielä ees aatellu alkoholia. Toki saatoin olla vielä myötätuntohumalassa töitten jäljiltä...

Minulla oli mielessä miljoona asiaa, joista kertoa teille, mutta nyt ei oo mielessä yhtään. Oon siis ollu tosi laiska, kun en oo jaksanu postailla tapahtumista reaaliajassa. No siis lähinnä en oo tehny mitään muuta kun töitä. Ja istunu kämpillä ja kironnu facebookin chattia, kun sillä on joku sensuuri päällä minun viestien kohalla. Nyt en oo ees käyny lenkillä tai mitään, koska Batman meni Tommille hoitoon viikoksi. Tähän kun lisäis vielä sipsipussin, niin ois melko hyvä setti kasassa. (Ostin tiistaina Makuunista karkkia viiellä eurolla, hups.)


Tänään ois ohjelmassa kuitenkin siivoomista, tää kämppä alkaa näyttää vähän huolestuttavalta. Minun vaatekaappi on näköjään purautunu sohvalle ja olohuoneen mattoa hädin tuskin näkyy minun albumiprojektin alta. (Laitoin kuvia albumiin, mut homma on nyt vähän jäissä, kun tästä kaupungista ei löydy albumia! Ei oo ees kovat vaatimukset, haluisin vaan kierresidonnan ja mustat tai valkoset pahvisivut, mutta ei löydy.)

Sen lisäksi suunnitelmana ois pyörähtää kaupungilla, kun meillä on täällä Kajaanissa nyt semmonen markkinakatuhässäkkä menossa. Että tuhona ihmisiä pakkautuu kojumyyjien sekaan tönimään toisiaan ja menettämään hermojaan. Itehän oon tietty ekana siellä ostamassa sitä metrilakua, nii moimoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!