15. maaliskuuta 2011

Aarteita, yarrrr!



Ostettiin eilen telkkari, ja olin aatellut katsoa illan sitä, ihan vaan katsomisen ilosta. Istahdin sitten sohvalle toteamaan, että meillä ei näy yksikään kanava. Eilen sentään näkyi maikkari. Täytyy tutkia, että onko meidän antenni täysin mennyttä vai voiko sitä virittelemällä saada kanavat toimimaan. No, ehkä me muutetaan tästä pian, joten turvallisuussyistä jätetään toi katolla kiipeileminen väliin ja tyydytään katselemaan pelkkiä leffoja siihen saakka.

Mutta koska siis en nyt voi viettää iltaa normaalien ihmisten tapaan televisiota katsellen, niin vaivauduin urheilemaan sen verran, että sain aikaseksi postauksen aarrearkustani. Soittorasia on täysin toimiva, vaikka onkin äidin vanha. Oon tosin onnistunut maalaamaan sitä vähän puhallustussilla, älkää kysykö miten ihmeessä, sillä omistin puhallustussit ehkä joskus ala-asteen lopulla, jolloin olin käsittääkseni päässyt sen "äiti katso, maalaan seinään" -vaiheen yli.


Kunnon aarrearkussa on aina rahaa pahan päivän varalle. Minun arkkuni on tosin enemmän aikakapseli, sillä viron kruunut eivät liene kovin kuumaa kamaa enää edes Virossa.


Minun eka tutti. Tosi söpöä, minullakin on pehmeä puoleni.


Worrying dolls. Tyypit lupaavat murehtia murheeni puolestani, jos lisään ne yöksi tyynyn alle. Kerran oon muistaakseni testannut, mutta toimivuudesta ei ole mielikuvia.


Aarrearkku sisältää kauheesti kaikkea turhaakin sälää, mutta tässäpä osa. Viimeisinpänä tosin vielä ehdottomat suosikkini. Molemmat ovat matkamuistoja Pohjois-Irlannista. Tehtiin roadtrip ja ajettiin sen telakan ohi, jossa Titanic aikoinaan valmistettiin. Vaikka en Titanicia olekaan koskaan kokonaan nähnyt (Ja tää on vissiin niitä asioita, joita ei julkisesti tunnusteta...), niin epäilemättä elämäni tähtihetkiä.  Hienossa paketissa oleva saippua on siis jostain paikallisesta myymälästä ehkä. Myös kiven sain kotiinviemisinä Bevin äidiltä just kun olin lähdössä kohti Suomea. Kiva toi Bevin äiti, kun se järjesti minulle tuollaisen yllärin. Kyseessä siis pala giant's causeway -hommasta, joka on yksi unescon maailmanperintökohteista.

Ei kommentteja: