13. syyskuuta 2010

To do: Varaa aika psykiatrille

Pohdin tässä, että koska tyylibloggareilla on kaikista eniten lukijoita, voisin itekki alkaa sellaseksi. Siis tyylibloggariksi. Paitsi sitten hoksasin, että eihän minulla ole tyyliä. Tai siis tyyli on, mutta se taas ei ole yhtään tyylikäs. Tai siis jos nyt tajusitte. Ja nyt ennen kuin menetätte hermonne ja suljette koko blogi-ikkunan ja pyyhitte sen suosikeistanne, niin ajattelin ilmoittaa tää oli vitsi. Siis tää tyyliblogijuttu. Huh. Aloitetaanpa alusta...

Pahoittelen hiljaisuutta, mutta varasin viikonlopun poikaystävälleni (tai avomiehelleni, mikä kuulostaa paljon tyylikkäämmältä). Tosin avomies käytti puolet lauantaista netin korjaamiseen. Ja sillä aikaa en voinut luonnollisestikaan bloggailla, koska argh netti ei toiminut. Mutta koska netti nyt toimii, olen tässä taas. Mitä ette varmaankaan voineet itse todeta. Aloitan alusta nyt kolmannen kerran. (Koulu ei selvästikään tee minulle hyvää.)

Tänään minulla on teille (ei siis tyylipostausta, vaan) erittäin kätevä niksi aiheesta Näin pukeudut ilmaiseksi.


Takki (Isän vanha metsästystakki, ehkä 70-luvulta. Mielestäni se on aivan liian iso ja siitä johtuen päälläni ehkä jopa ruma, mutta kuten Kape ihanasti koulussa totesi, se on ihan minun tyyliseni. Ehkä juuri tästä syystä en ole tyylibloggari.)
Farkut (Pikkusiskon, jotka lösähtivät pesussa ja niistä tuli Helille liian isot ja minä sain ne.)
Saappaat (Äidin vanhat, voi olla myös sieltä kultaiselta 70-luvulta, kuka tietää..)


Huivi (Pyysin joskus äitiä tuomaan Pietarin reissultaan vastaavanlaisen huivin. Samalla reissulla ollut äidin työkaveri kuuli äidin etsivän tuollaista huivia ja ilmoitti, että hänellä on yksi, jota ei käytä ja minä sain sen ilmaiseksi.)


Ruutupaita (Äidin kaapista pöhnitty, äitin vanha.)
Valkoinen paita (Löydetty omasta kaapista. En tiedä kuka sen on ostanut ja miten se on minun kaappiini päätynyt.)
Vyö (Sekin äitin kaapista pöhnitty. Tosin tässä arvoin mummolta ennakkoperityn ja äidiltä pöhnityn vyön välillä.)


Että luulis tämän niksin ainakin opiskelijoille kelpaavan. Ja kiitokseksi tästä niksistä pyytäisin teitä jakamaan kanssani omat syysmusiikkinne. SMG ja Semmarit ovat vaihtuneet Nickelbackiin ja Shinedowniin ja vähän raskaampaan, eli nyt kaipaisin ehkä jotain uutta tuolta syysrintamalta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!