6. marraskuuta 2012

Lupa löhöillä

Heei, miulla oli jäätävän hektinen viikonloppu töiden suhteen, joten käytin kaiken liikenevän ajan lepäilyyn. Siksi blogikin on valitettavasti jäänyt hiukan sivuosaan. Tänään sitten oon hyödyntäny vapaapäivääni senkin edestä. Minulla oli kova suunnitelma pitää hemmottelupäivä itselleni. No, päivä alkoi sitten mukavasti (vaikkakaan ei suunnitellusti) puhelinsoitolla, että minun uusi sohva ois tulossa kotiin.

Täydellinen hemmottelupäivän alku siis, vaikka mitä nyt jouduin vähän urheilemaan saadakseni sohvan tänne neljänteen kerrokseen.


Kävin ostaa kaupasta vähän sipsiä ja karkkia ja vedin pään täyteen kookosrasvaa. Niin, minulla on taas hiuksissa joku talven takkuvaihe menossa, joten uitin hiukset kookosrasvassa, jotta ne sais vähän uutta eloa. Just kun olin saanu systeemit päähän ja näytin siltä, että en oo käyny kuukauteen suihkussa, niin sain yllärivieraan. No, suunnitelmat kasvohoidoista ja jalkakylvyistä menivät taas vähän uusiksi, mutta ei todellakaan haittaa! Laitoin sitten ruokaa ja syötiin ne sipsit ja karkit yhessä, niinhän ne oikeestaan maistuukin paremmalta! Katottiin Maajussille morsianta ja testattiin minun uutta sohvaa, joka paljastui ilmeisen hyväksi spontaanien päiväunien perusteella. (Ei tosin miun unien, olin just heränny yöunilta..)


Seuraavaksi ajattelin tarttua tuohon pari päivää sitten postiluukusta kolahtaneeseen Kotivinkin Jouluherkut-lehteen, jonka äiti tilas minulle. Oon säästelly sitä tätä hetkeä varten. Laitan ehkä television kiinni ja kääriydyn tuohon uuteen vanhaan shaaliini. Mummu on sen kuulema joskus minulle antanut, mutta äiti kertoi sen olemassa olosta vasta vuosi sitten. Ja vasta nyt sen kaapin perältä kaivoin. Niinpä se on edelleen kuin pakasta vedetty. Lisäksi kokeilen herättää viikon vanhoja mokkapaloja henkiin lämmittämällä niitä mikrossa ja iskemällä kaveriksi palan vaniljajäätelöä.


Huomenna ajattelin pyörähtää kaupungilla, mutta yritän aktivoitua täälläkin puolella hiukan tehokkaammin.

Nyt laadin kuitenkin jonkun ihanan soittolista, pistän sen television kiinni ja jumitun sohvannurkkaan.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!