4. maaliskuuta 2010

Minä & muoti

Minä ja muoti mahdutaan harvoin ees samaan lauseeseen ja siksi minua huvittaa jo valmiiksi ajatus, että julkaisen itsestäni asukuvan. Tai "asukuvan". Kuinka vain. Kävi nimittäin eilen niin, että kuljettiin sattumoisin H&M:n kautta Kelalta autolle. Tarkoitus oli käydä katsomassa Tommille housuja, sen raukan ainoat kun ovat nekin revenneet. Kiersin ennen pois lähtöä vielä alakerran läpi, lähinnä muuten vain. Mutta padaa, silmiini osui hienoin takki, minkä olen eläessäni nähnyt! Tai vähintään yksi hienoimmista. Ja kun siinä vieressä oli isolla hinta 29,95, niin marssinko ehkäpä tiukkaa tahtia sovituskoppiin.

Ja en tiedä ketä kiittää, mutta olin niin onnellinen, kun takki kerrankin istui ja oli niin hyvä ja hieno ja ihana ja mitä vielä!

 

Okei, kuvan laatu nyt ei juhli. Ehkä johtuen tuosta seinästä kuva oli punaisempi kuin vasta kiillotettu paloauto.Yritin saada siitä hieman inhimillisemmän väristä. No laatu kärsi, eikä lopputuloskaan jaksa kovin ilahduttaa, mutta pääasia on, että minulla on uusi takki! Nyt vain odottelen niitä kevätkelejä, että tarkenen tuota oikeasti käyttää...

Sitten vielä loppukevennyksenä söpöilykuva Möhiksestä. (Tosin kukaan ei varmaan koskaan ikinä ole sanonut kissakaveria Möhikseksi. Kisu se on.) Möhis on Tommin äidin kissa ja asuu naapuritalossa. Toisinaan se kuitenkin tulee tänne moikkaa meitä, koska muuten sillä olisi yksinäistä. Esimerkiksi toissapäivänä se kiipesi penkalle ikkunan alle niin, että pää vain näkyi sisälle. Samalla se hakkasi tassulla ikkunaa. Raukka kun ei voi käyttää ovikelloa, kun se on kuistilla ja kuistille päästäkseen täytyis osata avata ovi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!