24. maaliskuuta 2010

Pipojuttuja

Tein Tommille pipon, koska Tommi hukkas edellisen piponsa ja on siitä lähtien käyttänyt minun kevyempää pipoa. Minä oon joutunu tyytymään omaan turbopipooni.

Pipomallina oon nyt kuitenkin minä, koska Tommi sai eilen sen näytönohjaimen takas, niin eipä se paljon koneeltaan liikahtanu. Ja muutenkin, taisin vähän tykästyä tuohon megaturbopipoon.


Tommi halus ison ja löysän pipon. Yritin vihjaista vähän väliä, että eikö tää jo riittäis. Pelkäsin nimittäin, että tuosta tulee ihan tonttulakki. Ei riittäny, ei. Iso siitä sitten tulikin, mutta ei tonttulakkia!


Pipo oli siis samaa sarjaa noiden lapasten kanssa, jotka tein Tommille jo joululahjaksi. Ja pipo oli siis synttärilahja, sekin tyylikkäästi kaksi kuukautta myöhässä. Myös Batman totesi pipon katu-uskottavaksi:


Ja jep. Tästä piposta innostuneena otin ja kuvasin sitten ne toisetkin pipot.






Oon vähä hyvä muokkaa kuvii.. Mutta vakavasti ottaen, nää pipokuvat on omistettu kaikille niille, jotka tulee minun blogiin hakusanalla "muoti". Siitä tuliki mieleen, että miksi kaikki blogit, jossa tyypit esittelevät tyyliään, ovat muotiblogeja? Tarkistin nyt ihan Wikipediasta, että mikäs se muodin määritelmä oikein on. Ettei tule sanomista. "Muoti on laaja käsite, joka tarkoittaa pääosin sitä, mikä juuri nyt on suosittua." No joo, kyllähän muotibloggarit käyttää paljon niitä vaatteita, jotka ovat suosittuja, mutta ainakin monet seuraamieni muotiblogien (Kyllä, minäkin seuraan joitain muotiblogeja.) tyyleistä edustavat nimen omaan enemmän persoonallista tyyliä, kuin sitä mikä on juuri nyt suosittua.

Kyllä, nukuin viime yönä vähän huonosti. Ei jestas, jos vaikka moro nyt.


EDIT: Niitä kuvahaasteita, kiitti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!