6. heinäkuuta 2012

Alla vaahterapuun

Tässä on nyt menty kolme yötä semmosilla kuuden tunnin unilla. Oon tehny iltavuoroa ja en yksinertaisesti saa aamulla nukuttua. Millon naapuri alkaa porata kiviseinää ja millon pihassa leikataan nurmikkoa. Tänään sentään nukuin vähän pitempään, kunnes heräsin yhtäkkiä siihen, että seisoin sängyn vieressä. Haha, ilmeisesti säikähin jotain ääntä ja kuvittelin, että joku tulee sisälle kämppään. Oon nimittäin ootellu, että tähän taloon tullaan vaihtamaan lukot ja stressannu, koska minulla ei oo vielä uusia avaimia. (Sain kuitenkin just hetki sitten tietää, että ne lukot vaihetaankin vasta kuun vaihteessa...)

Mutta joo, semmoset kaheksan tunnin yöunet, mitä normaalisti tarvitsisin, niin tulis nyt tarpeeseen. Alkaa pian olla melko sekava tää oltila. Tällä hetkellä tilanne ei oo kyllä kovin lupaava. Seuraava vapaapäivä minulla on sunnuntaina, jollon pitää olla kuitenkin kymmeneltä kirkossa serkun konfirmaatiossa. Ja tarviiko ees sanoa, että oon edellisen yön töissä..?


Eilen  kuitenin piristin itseäni siellä markkinakadulla. Se on semmonen jokakesäinen muutaman päivän mittainen tapahtuma täällä, jolloin tuo pääkatu on suljettu autoilta ja se on täynnä myyntikojuja. Olin liikenteessä äitin ja Helin kanssa.

Minun koko kroppa oli ihan puhki ja yritin löytää jotain rentoa päälle, mutta koin sitten taas yhden elämäni pahimmista vaatekriiseistä ja päädyin maailman tylsimpään ratkaisuun. Farkkuihin ja valkoiseen perustoppiin. Päähän sentään laitoin hatun, vaikka aurinkokaan ei paistanu. Olin muuten paleltua sinne tuossa topissa, mutta en ees ala vinkua tähän mitään tästä kesästä. Onneks se aurinkokin tuli esille sitten iltaa kohti mentäessä ja lämmitti vähäsen. Mutta tänään on kurkku kipeenä. Höh.


Kotimatkalla nakitin äitin ottamaan pari kuvaa, kerrankin jotain muuta kun tämän kämpän tapettia taustalla. Sen sijaan sieltä kadulta ei tullu napattua yhtäkään kuvaa, vaikka raahasin kameraa mukana taas koko päivän. Perusjuttua. Sen sijaan tänään tuumailin lähteväni ulos seikkailemaan, ehkä sitten kameran kanssa. Tosin tää voi jäädä ihan vaan suunnitelman tasolle, koska oon niin laiska keksimään yksin mitään tekemistä. Kaikki muut kun on töissä keskellä päivää ja Batmankin on siellä hoidossa.

Ois kuitenkin melko rikollista istua tällaisena päivänä sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!