9. toukokuuta 2013

Randomeita kuvia ahkeralta päivältä

Olin eilen aivan mielettömän ahkera, johtui varmaan auringosta. Minun piti postata tännekin, mutta tunnit loppuivat totaalisen kesken! (Oon kuitenkin ollut viime aikoina melko aktiivinen tuolla Instagramin puolella, löytyy siis nimimerkillä suvipy!)


Miksi nämä kampauskuvat näyttävät esim. Pinterestissä aina niin hyviltä, mutta ite saan aikaan vaan
epämääräistä suttua... No, kuva on joka tapauksessa parin päivän takaa ja isketään se nyt tähän alkuun kun pyörii tuolla kansioissa.

Mutta eiliseen. Heräsin siinä yheksän pintaan ja pinkaisin saman tien tunnin juoksulenkin. Kymmenen jälkeen imuroin, makuuhuoneen kahdesti, vaihdoin vuodevaatteet ja luutusin koko kämpän. Opettelin puhdistamaan kameran kennon, lopultakin. Sain jo joululahjaksi välineet kyseiseen hommaan, mutta on vähän jäänyt. Nyt siellä alkoi olla jo pienen kissan kokoisia roskia. Samalla hankasin puhdistusaineella myös kaikki objektiivit läpi. Ja imuroin kameralaukun.


Oisin hengannu mielelläni parvekkeella, mutta ehdin tekemään siellä vain pikaisia pyrähdyksiä, koska oli vähän tuota hommaa. Hain vaan välillä pienet aurinkoenergiat ja takasin työn ääreen.

Kaivoin ompelukoneen esiin kaapin nurkasta ja tein kaikki rästiompelut kuntoon. Ompelin kahdet verhot ja lyhensin yhdet housut. Keittiö sai vähän kesäilmettä, kun vanhat, entisen asukkaan tänne jättämät tunkkaisen harmaat norsuverhot saivat väistyä pinkkien kukkaverhojen tieltä. Jos olisin tehnyt tämän jo aikoja sitten, niin olisinko viihtynyt keittiössäni paremmin...


Oon ostanu salikengät ehkä viisi vuotta sitten ja salihousut ostin nyt talvella. Kumpaakaan en ollut käyttäny ennen eilistä. Ja tästä minun asunnolta on kuitenki matkaa tuohon lähisalille huikeet sata metriä. Ja on vielä tosi hyvä ja edullinen kaupungin kuntosali, ettei tarvitse myydä sieluaan millekään firmalle, että pääsee treenaamaan.

Olin ajatellu, että ostan sen kertalipun, ettei mene liian vakavaksi tuo homma, mutta yhtäkkiä minulla oli kädessä kymmenen kerran sarjalippu! Onneksi kuitenkin pistin järjen äänen kehiin siinä vaiheessa, kun Rede mainitsi kuukausilipun. Hyvänen aika ja jotain rajaa, kiitos tuon juoksuharrastuksen, minun lempparifarkut ei mee enää pohkeiden takia jalkaan. (Heli, tarviitko hyviä ja kalliita farkkuja..?)


Lisäksi laitoin taas halloumisalaattia. Oon nyt koukuttunu tuohon halloumiin, syön sitä nykyään joka päivä. Katotaan millon tulee halloumiöverit... Niinkin yksinkertaista, kuin juuston lisäksi kurkkua, kirsikkatomaatteja, lehtisalaattia ja kastikkeeksi vähän turkkilaista jugurttia, niin parempaa saa hakea!

Pesin eilen myös pari koneellista pyykkiä ja tiskasin. Illaksi olin sopinut ne terassikauden avajaiset, mutta siirrettiin ne sitten kisastudioon Suomi -USA. Minun piti käydä ennen sitä vielä kaupungilla, mutta no enpä ehtinyt. Fiksuna sitten ajattelin hoitavani sen tänään, mutta hiton arkipyhät. Unohdin. No, ehkä maanantaina sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!