17. syyskuuta 2012

Elossa näin!

Tulin vaan tälleen pikaseen ennen töihin lähtöä ilmottautumaan teille. Elossa ollaan! Työt on aloteltu ja uuteen elämänrytmiin yritetty opetella. Toissa yönä nukuin kolme tuntia ja viime yönä sitten kaksitoista. Mutta jospa tämä tästä vähitellen lähtis rullaa jokseenkin järkevästi. Oon pahoillani, että oon ollu pienellä blogitauolla, kuten etukäteen varoittelin. Minulla ei yksinkertaisesti oo ollu mitään postattavaa. Asustelen muitten nurkissa ja elän vähän hektisesti. Tämä nyt itse asassa jatkuu vielä hetken aikaa, joten jaksakaa vielä olla kärsivällisiä näitten postausten kanssa...

Eilen kävin katsomassa pari kämppää. Ensimmäinen sovittu näyttö peruuntui viime tipassa ja toinen kämppä, johon pääsin jo ihan sisälle saakka oli 22 neliön yksiö, jossa seinät alkoi kaatuilla päälle jo kahen minuutin jälkeen. Keittiö oli melkosta museokamaa. Huokailin ja aloin olla jo melko epätoivoinen.


Kolmannen kämpän kohdalla päätin, että se on siinä. Ei jaksa enää etsiä. Sain nimittäin niin monta pahoittelevaa vastausta, että aamulla ilmoitettu kämppä oli iltaan mennessä varattu. Sitä paitsi, tää kämppä sijaitsee kävelymatkan päässä minun uudesta vakkaripaikasta, mikä nyt toki on tärkein kriteeri tässä hommassa... Muutto on tosin vasta parin viikon päästä, mutta täytyy toivoa, että oon edelleen tervetullut hyyryläinen.

Hyvä valinta on se, että kämppä on tietty ylimmässä kerroksessa ja minun sänky ei ehkä mahu hissiin.


Melkein jo googlettelin muuttofirmojen hintoja, mutta yritän nyt saada kasaan jonkulaisen porukan eka Kajaanin päässä ja sitten Oulussa. Ei varmaan passaa mainostaa sitä ylintä kerrosta Oulun kohteessa.

Mut nyt keskityn vähän paremmin tuohon Huippikseen, jos tää myrsky sallis minun vaan katsoa tuota pätkimättä. Hui, tänne rannikolle on annettu kunnon myrskyvaroitukset ja minun pitäs lähtä ajelee vielä kohti työpaikkaa, vaikka pahimpien myräköitten aikaan on kehotettu pysymään sisällä. No, jospa selviän...

Ai niin, viime kerralla työmatkalla ajoin matkalla kolmesti harhaan, niin tänään vois jo osua kerralla kohilleen. Täällä suuressa maailmassa kun on muutama tie ja risteys enemmän kuin meijän kylällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!