16. lokakuuta 2012

Yöseikkailijan yöseikkailuja

Minä tulin just ulkoo, iltalenkiltä! Itse asiassa tämä oli ylimääräinen iltalenkki, jolle vaan päädyin kameran kanssa. Ilmoitin nimittäin facebookissa kokeneeni aavemaisen iltalenkin itsestään sammuvien ja syttyvien katulyhtyjen merkeissä, minkä jälkeen yksi oululainen kaveri ilmoitti, että aikoo lähteä tsekkaa paikan välittömästi. Kello yhdeltä yöllä. No, aikamme asiasta poristuamme päätin, että ok, tuun mukaan kameran kanssa, koska olin harmitellut sen puuttumista iltalenkillä.

Oon ollu viime päivinä niin fiiliksissä tästä kaupungista. Alan tuntea oloni täällä kotoisaksi. Eilen nimittäin näin iltalenkkeillessäni revontulia ja nyt oon löytäny täältä tyypin, jonka mielestä on täysin normaalia hengata spontaanisti puistossa minun ja kameran ja Batmanin kanssa. Keskellä yötä. Pakkasella.



Oon niin fiiliksissä myös näistä kuvista, että en malta jättää julkaisua huomiseen! Nyt jos hipsisi jo nukkumaan...

2 kommenttia:

  1. Päheitä kuvia kyllä, varsinkin tykkään jälkimmäisestä. Ja tsemiä uuteen kaupunkiin sopeutumisessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onpa mukava kuulla sieltäkin suunnasta pitkästä aikaa! Kiitokset, kyllä täällä jo vähän alkaa tuntee kuuluvansa tähän paikkaan! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!