28. syyskuuta 2013

Melkein talvisaapaat

Minulla oli selkeä visio tehdä postaus pikaisesta Kainuu-roadtripistä käyttäen kuvituksena superkivoja Instagramkuvia. No, ei menny ihan suunnitelmien mukaan, minun puhelin ei nimittäin jostain syystä näytä enää kaikkia niitä Instakuvia siellä puhelimen tiedostoissa! Tilalla on vain musta ruutu. Yritin dropboxata (Aivan pätevä verbi..) ne koneelle, mutta ei auttanut, minulla on nyt Dropbox täynnä mustia laatikoita. Yritän vielä kikkailla niiden kanssa, mutta ainakin ne näkee sieltä Instagram-profiilista. (@suvipy)

Kikkailin yhden kuvan hillittömillä skillseillä print screeninä painttiin ja sitä kautta tänne, koska oon tekniikan ihmelapsi ja tämä nyt oli niin söpö. Lähin ostamaan jotain talvikelpoisia kenkiä ja mitä tuli vastaan. Kaiken lisäksi vieläpä Kajaanissa, jossa on tasan yksi kenkäkauppa ja sekin ainoa kauppa, jossa kyseisessä kaupungissa viime reissulla edes kävin. Voin jo kuvitella itseni kahlaamaan näillä metrisessä hangessa. Hehe.


Oikeastaan minulla on hyvät viimevuotiset talvikengät. Unohan vaan aina niiden olemassaolon. Pitäisi varmaan nostaa ne kaapista keskelle olohuonetta.

P.s. Yritin kovasti rajata grillikatoksen kuvan ulkopuollele, mutta en sitten hoksannut tuota taustalla maastoutuvaa Valmetia. Mutta oikeastaanhan tämä kuva kuvastaa minua melko hyvin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!