7. joulukuuta 2013

Kuvajoulukalenteri: 7. luukku


Meinasi mennä vähän tiukille, mutta ehdinpä vielä tälle vuorokautta... Päivän kuva on autiotalokuva. Innostuin pari vuotta sitten kuvaamaan hylättyjä rakennuksia. Autiotalot ovat kyllä kiinnostaneet pienestä saakka, mutta ihan toiminnalliselle asteelle olen päässyt siis vasta nyt myöhemmin.Tämän kuvan valitsin siksi, että tämä on oikeastaan ensimmäisiä autiotalokuvia, joita olen ottanut. Myöhemmin olen laajentanut myös teollisuusrakennusten puolelle, mutta kyllä nämä hylätyt kodit ovat enemmän minun juttuni.

Minun autiotalojulkaisut ovat olleet melko suosittuja, mikäli asia on uusi ja kiinnostaa, niin minun postauksiani aiheesta löytyy lisää täältä! Tästäkin kohteesta olen kirjoitellut jotain pientä jo aiemmin...

EDIT: Ääh, pahoittelen, tuo viimeisessä lauseessa mainitsemani postaus onkin kokenut kuvakadon, joten sitä ei ole tällä hetkellä saatavissa, kuin pelkkänä tekstinä. Täytyy ehkä tehdä jonkinlainen uudelleennosto tuon postauksen osalta, mikäli juttu kiinnostaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!