4. kesäkuuta 2012

Elossa!


 Heipä hei, pitkästä aikaa. Oon ollu totaalisen blogipimennossa ja itse asiassa oon ollu melko pimennossa jopa Facebookista. Sen verran on ollu tekemistä viikonloppuna. Perjantaina tein viimesen työvuoron koululla, jonka jälkeen pakkasin tavarat kasaan ja muutin Kajaaniin. Illaksi ja yöksi menin vielä töihin. Seuraavana päivänä oli parit valmistujaiset, joihin laittauduin pitkästä aikaa, mutta kuvia en tietenkään ottanut. Kiitos jonku järkyttävän päänsäryn, mihin sain vetää kasan panadolia, hierontaa ja unta ja sitten vasta helpotti sen verran, että pystyi menemään yksi töihin. Hieman harmitti ne kaikki kakut ja herkut, joita en pystynyt siinä olossani syömään.


Eilen sitten nukuin univelkoja ja päänsärkyä pois puoleen päivään, jonka jälkeen lähin pienelle roadtripille Kuhmoon. Siellä meni onneks koko päivä. Ois voinu muuten olla melko nihkeetä, kun perjantaina avattu liittymä mokkulaa varten ei alkanu pelittää vaikka kuinka soitin asiakaspalvelut läpi. Vastaukseksi sain jotain, että kokeileppa ens viikolla sitä, että saattaa alkaa toimii sitten tai sitten ei koskaan. Great. Onneks Jarkko kikkaili minun Samsungin ympärille jonku langattoman verkon, jonka huippunopeudella sitten pääsi just ja just tarkistaa kavereiden FB-päivitykset, ettei vahingossakaan tarvis soittaa...


Tänään minulla on ollu vapaapäivä, mutta läksin jo heti aamusta tunnin lenkille, jonka päälle tein lihaskuntoharjotukset. Sitten vielä imuroin ja hoidin näitä virallisia muutoasioita. Illan oon soitellu kitaraa, osaan jo Jesse Kaikurannan Vie Mut Kotiin -biisin kertsin... Lisäksi tänään alkoi toimia mokkula ja minä sain postipaketin! En tietenkään malttanut oottaa iltaan, että olisin saanut kyydin postiin, vaan juoksin sinne vesisateessa heti kun saapumisilmoitus kilahti puhelimeen. Kastuin, mutta oli sen arvoista!

Mutta paketista lisää huomenna, nyt minä lähden taas ulos sateeseen, tällä kertaa pakotettuna. Batman alkaa nimittäin olla kohta melko vihainen minulle tuolla ovella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!