27. huhtikuuta 2012

Maijamehiläinen

Jes, edellisen postauksen video nyt mitä ilmeisimmin toimii! (Siis miten yhden videon tekeminen ja julkaisu voikin olla niin vaikeaa...) Ja toinen jes, oon saanu photobucketini takaisin. (Olin jo suutuksissani poistaa kaikki vanhat postaukseni ja aloittaa koko homman alusta.)


Huh, onpa ollut raskas viikko. Kaiken huipuksi tuntuu siltä, että oon tulossa kipeeksi. Täällä on ollut liikkeellä sekä mahatautia että flunssaa. Todennäköisesti saan ne molemmat. Muuten kai sitä joutais sairastaa, mutta huomenna ois tarkotus pystyä suorittamaan semmoinen kevyt kahdeksan tunnin matka. Ensin autolla ja sitten lentokoneella. Ennen sitä pitäs kuitenkin vielä pakata ja siinä hommassa oon vielä niinkin vaiheessa, etten edes omista kunnon matkalaukkua. Passin sentään oon etsinyt.

Ja hakenut sateenvarjon Kajaanista... Hei ihan oikeesti, jos täällä on nyt kerranki joku lämmin ja vappu ja sitten kun minä kerranki oon jossain reissussa, niin miks sinne sitten on luvattu jäätäviä vesisateita?!


Kuvissa on muuten tämän päivän asua. (Aurinkolasit tosin kuvausrekvisiittaa, taas. Koska kävi hyvin yhteen tuon passin kanssa.) Aamulla satoi kaatamalla vettä, joten ajattelin piristää päivää mehiläispaidalla. Henkinen ikä? No, lapsista oli ainakin hauskaa. Ja minusta keväistä! Lisäksi avasin eilen nahkatakkikauden, mikä on tällaiselle vilukissalle melko paljon. (Muut on korkannu sen jo ehkä vuosi sitten...) Toki alla on vielä muutama kerros neuleita, mutta jos vähentäis vähitellen...

Minä lähen nyt pohtimaan, että mitkähän kengät sitä pakkais mukaan. Ja että mistähän minä sen matkalaukkuni kaivan. Ja mihin ihmeen kassiin saan mahtumaan kameran, yhden lisäobjetiivin, lompakon ja sateenvarjon niin, että se laukku on kuitenkin edelleen helppo kuljettaa mukana ja ei olis liian iso. Ja ois ihan kiva, jos se mätsäis vielä kenkien kanssa ja ja ja... Tai ehkä levähdän tässä vielä ihan pienen hetken.

Ajastin teille jotain kivaa viikonlopulle ja lupaan koodailla heti vapun jälkeen, reissusta palattuani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!