6. tammikuuta 2013

Talviseikkailua

Joo, hei mahtava tää minun unirytmi. Nukuin muutaman tunnin ja heräsin pirteenä kolmen jälkeen yöllä. En saanu unta ja viijen aikoihin sitten nousin ylös ja söin aamupalan ku oli niin kova nälkä ja yritin kahtoa perjantain VoF:n ruudusta, mutta minulla ei ikinä toimi tuo kyseinen palvelu. Lopulta pistin sitte nukkuu tähän sohvalle ja nukuinkin sitten melkein sinne puoleen päivään saakka, toivottavasti saan unta illalla, kun aamulla pitäs olla kuuelta töissä.. Heh.

Halusin saaha tänään jotain aikaiseksikin, kun eilinen meni vaan sohvalla maatessa, niin lähin ajelee kameran kanssa ympäri Oulua. Piti ajaa Nallikariin, mutta ajoin vahingossa Toppilaan, oon niin onneton liikkumaan kaupungissa. No, löysin lopulta sen Nallikarinkin, tosin koko ranta oli työmaa-alueena, jonne oli liikkumiskielto. Vähän saatoin sitä uhmata, koska kaikki muutkin. Otin nopeeta muutamat kuvat ja päätin vaihtaa paikkaa. Ajelin sitten toiselle puolen kaupunkia ja Oulunsaloon. Meinasin ensin ajaa Hailuodon lauttarantaan, mutta lopulta sitten pysähyin Varjakassa ottamaan muutaman kuvan ja totesin, että oon aivan jäässä ja hämäräkin on tulossa ja ei nää kuvausolosuhteet oo ees niin hyvät. Ajelin sitten kotiin juomaan litran teetä viltin sisässä.

Ei nämä kuvat mitään valokuvauksen juhlaa ole, mutta ehkä lopulta kuitenkin parempia, kuin mitä paikan päällä olin arvellut, joten eiköhän nämä voi julkaista.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!