3. heinäkuuta 2011

Tj5


Välivuorot töissä on jees, sellaisina työpäivinä ei ehdi tehdä mitään. Sitä kun herää siinä kymmenen aikoihin, syö aamupalaa reilun tunnin, täytyykin jo lähteä töihin. Ja kun tulee illalla töistä kotiin, niin kello on jo sen verran paljon ja olotila sen verran väsynyt, että ainoa houkutteleva aktiviteetti on sohvalla makaaminen. Voisi ärsyttää, ellei töissä olisi niin mukavaa. Ja itsetuntokin on kohonnut viikon aikana ehkä 567 prosenttia, kun joka toinen asiakas kehuu ulkonäköä tai haluaa naimisiin. Ja siis varmistan vielä, että ihan oikeesti tykkään tuosta hommasta niin paljon, että voisin kuvitella tekeväni tuota jatkossakin. (Ja kun tätä kysyttiin tässä taannoin, niin työkseni myyn kaljaa. Mut teen sitä ainakin toistaiseksi ilman palkkaa, koska tää liittyy vapaaehtoisiin opintoihin eli on työharjoittelu.)

Ja kun nää helteet hellitti, niin eiköhän minulla alkanu vapaat. Mut ei se oikeestaan haittaa, koska en kuitenkaan keksis yksin mitään tekemistä ja istuisin sisällä koko päivän. Jos ulkona ois hyvä ilma, niin se harmittais. Nyt ei harmita. Tai no, oikeestaan en pilvisestä kelistä huolimatta istunut koneella vaan kävin naapurissa kylässä estämässä sosiaalivajetta. Kaiken lisäksi sain sieltä kotiintuomisiksi Papun itselleen ostaman, mutta vähälle käytölle jääneen vajaan purkin hiuspuuteria, jota minun on pitänyt ostaa testattavaksi jo pitemmän aikaa, mutta en nyt enää edes jaksa alkaa mainita tästä minun saamattomuudestani...


Aloin heti testata ja ainakin yhden kokeilun perusteella uskallan sanoa ihastuneeni pikkuisen. Yritin kuvatakin tätä minun fiftarihenkistä viritelmääni, mut naisellisesta kampauksesta huolimatta oon kuitenkin edelleen sen verran putkiaivo, etten onnistu ottamaan valokuvia ja katsomaan televisiota yhtä aikaa... Lisäksi ens kerralla koetan panostaa myös tuohon naamaan ja laittaa kuntoon muutakin kuin kulmat ja nekin voisi siistiä, mikäli niiden kanssa on oltu peilin edessä edellisen kerran kahdeksan tuntia sitten.


Pian jatkan noitten YouTube -rockabellakampaustutorialien katsomista ja hiusteni päästä repimistä, mut sitä ennen huomautan, että oon kyllä oikeesti kerrankin vähän ruskettunut myös jaloista. Joten toi reisien possunpunainen väri johtuu sukkahousuista, jotka jouduin tänään laittaa päälle, jotta tarkenin pyöräillä sinne naapuriin. Ja lisäks huomasin just, että kun katsoo tuota vasemmanpuoleista kuvaa, niin oon näköjään onnistunu vahingossa ottamaan itsestäni kuvan myös peilipöydällä olevan piianpeilin kautta. Aika uskomatonta, kun en meinaa osata ottaa sitä kuvaa piianpeilin kautta edes suunnitellusti...

Ai niin, uskomatonta on myös se, että tj5. Ekaa kertaa koko vuoden aikana minua ei harmittanut päästää Tommia lähtee lomilta pois takasin kassulle. Mitä nopeemmin aika nimittäin kuluu, sitä nopeemmin Tommi on reservissä, eikä minun tarvitse enää tiskata kuin joka toinen kerta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!