8. toukokuuta 2011

Kevät tulee. Ja hulluus


(Nyt menee kyllä hermo näitten kuvien laadun kanssa, mut en jaksa tehä kaikkea alusta, joten menkööt tää nyt näillä ja ens kerralla lupaan tallentaa kuvat jo valmiiksi tarpeeksi isoiksi.) Ekat kesän merkit. Lämpö on alkanu pehmittää minun aivoja niin, että en oo laittanu viikonlopun aikana housuja jalkaan. Legginsit ei ole housut ja sukkahousujakaan ei nyt lasketa. Okei, laitoin eilen kuorihousut, kun mentiin pihahommiin, joita ei edes lopulta tehty. Eilen käytiin Tommin kanssa treffeillä ihan oikeessa ravintolassa. Mentiin syömään hienosti ja minä tilasin hampparin. Mut hei, oli pakko kokeilla, koska en oo ollu aiemmin tietoinen, että sieltä saa hampurilaisia kans! Tai sitten en oo vaan käyny siellä uuden listan aikana.

Tosin kehitin uskomattoman vaatekriisin ennen lähtöä. Minun parhaat farkut oli just tullu pesusta ja toiset lempparit alkaa olla melko hajalla ja kolmansista en tykkää yhtään. Ja muihin en ees jaksa vilkaista. Koska ulkona oli kuitenkin niin lämmintä, niin päädyin sitten sukkahousuratkaisuun. Eka vaihtoehto oli Tommin mielestä "no joo", eli täysin typerän näköinen. Toinen vaihtoehto eli vaaleanpunaiset sukkahousut oli jo "mennään jo", joten annoin olla. Kriiseilin pihalla, mutta Tommi alkoi vaikuttaa jo vihaiselta ("No mene nyt sitte laittaa ne farkut, kun on noin hankalaa"), mutta koska just ne the farkut oli märkinä pyykinkuivaustelineellä, niin hyppäsin pyörän kyytiin ja mutisin koko matkan kaupunkiin, että miten näytän nololta. (Ja tuon paidan alla oli sitten jatkohelma turvana, koska sukkahousut ei oo sen enempää eikä vähempää housut kuin legginsitkään.)


Ja tänään oon sitte menny farkkuhame ja karvaleggarit -linjalla. (Kiitti karvaleggareista Batmanille ja kissalle. Kellään keinoa tuunata karvalegginseistä perusmallit?) Legginsit heittäisin mieluiten syvälle kaappiin, mutta toi epälämmin tuuli tuolla ulkona ei oo minun kanssa samaa mieltä. Ja siis en oo liikkunu missään julkisella paikalla tuon näköisenä, että voitte lakata kauhistelemasta. Käytiin kaupassa (joka ei ollu auki), mutta sillon minulla oli vähän eri koostumus tuon yläosan suhteen. Samalla reissulla käytiin myös pienellä kävelylenkillä lammen rannalla ja olin saada sydänkohtauksen, kun Batman lyhyen veteenpulahtamisen seurauksena näytti pyörtyvän siihen paikkaan. (Siis jos joltain on mennyt ohi, niin meillä ollaan oltu vähän kipeitä...) Onneks se nähtävästi vaan ei muistanut miten paljon vettä ja näin ollen painoa toi turkki imee. Uupuneen ravistelun jälkeen se taas paahtoi entiseen malliin. Onko turhaa mainita, että ravistelun aikana keskityin tarkkailemaan Batmanin vointia lähietäisyydeltä? No, kesä kuivaa...

Sellanen viikonloppu. Minun täytyy alkaa kaivelee jotain ruokaa kaapista, kun se kauppa ei ollut auki. Leipoisin muuten teeleipiä, mutta kun Tommi myy yhden sen tietokoneista jollekin tyypille, joka ajelee just tänään Kajaanin ohi Helsinkiin, niin lupasin kiikuttaa sitä konetta ympäri kaupunkia, kun käsky käy. Kaikkeen sitä joutuukin miesten vuoksi suostumaan... (Onneks se maksaa käteisellä minulle, niin voin lähtee huomenna vaikka shippailee tms. kun oon nyt saanu tämän naisellisuusvaihteen vitoselle.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!