1. kesäkuuta 2011

It's disco time!



Kuka keksi 70-luvun? Miksi ihmeessä? Meillä oli töissä tänään 70's disco ja sen mukaan mentiin. Askartelin itselleni mekon ja irtolahkeet samasta kankaasta, josta tein aikoinani Gene Simmonsin kengät penkkareihin. Yritin etsiä aamulla ilmakiharrinta, mutta oon piilottanu sen johonki, koska se haisee käytön seurauksena. Mentiin sitten suoralla päällä. Tai no, niin kauan kun minun hiukset nyt missään kuosissa pysyy. Töistä palatessa satoi kaatamalla ja nyt taas alkoi sataa. Ukkonen huutaa ulkona ja odotan, että millä sekunnilla nettiyhteys katkeaa. Siksi en kovin pitkiä tarinoita nyt raapustele.

Viime päivät oon huidellu missä sattuu, ja oon onnistunu välttelee konetta melko tehokkaasti. Tosin mitään ihmeellistä ei oo tapahtunu, kuviakaan en oo ottanu. Lauantaina käytiin kuuntelee Jarkko Martikaisen levynjulkkarikeikka Kukossa, sunnuntaiksi purjehdin Ristijärvelle, maanantain ja tiistain oonkin sitten viettänyt Tommin kanssa ja sitten tulikin jo keskiviikko. Huomenna on vapaa, ja suunnitelmat, kuten myös perjantain suunnitelmat on vielä auki. Joka tapauksessa lauantaina olisi määrä olla Helsingissä, tosin sitä reissua varten suunnitellut korkkarit mm. tappoi minun varpaan tänään, joten jännitystä ei tuu varmastikaan viikonlopusta puuttuu.

2 kommenttia:

  1. Haha, mietin eka, että kehtaanko mennä kyseisessä asussa noihin bileisiin, olivat kuitenkin alkoholittomat päiväbileet, jossa vaan meidän osasto järjestävänä tahona oli pukeutunut. Mut kehujua tuli, joten kannatti! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!