11. marraskuuta 2011

Nenäpäivä


Sen lisäksi, että tein yllätyksen tulemalla yhtäkkiä päivää sovittua aiemmin poikaystävälle kylään, niin toin mukanani kassillisen suppilovahveroita. Ja vielä, jos mahdollista, pisteitä nostaakseni pyöräytin niistä herkullisen piirakan, josta tosin oon syöny yksin puolet ja toinen puoli taitaa mennä pakastimeen odottamaan... No mut enivei, minun mielestä piirakka oli tosi hyvää minun tekemäksi ja ajatuksena oli tulla jakamaan resepti täälläkin, mutta koska en oo omalla koneella ja tämän koneen ainoa kuvankäsittelyohjelma on joku windowsin oma, en voi mitenkään taikoa sitä piirakkaa herkullisen näköiseksi.

Tällä koneella ei oo myöskään microsoft wordia, joten en oo voinu tehä oparia, vaikka se oli alkuperäinen suunnitelma. Oon kuitenkin käyttänyt tämän ajan hyödyksi muuten. Oon muun muassa erittäin perillä kaikista Tukiaisten viimesimmistä käänteistä aina avioerosta apinamiescoveriin. Kun olin selannu maikkarin ja iltiksen viihdeuutiset kymmenen kerran läpi, niin aattelin tehdä vaihteeksi jotain muuta. Opettelin (taas jälleen kerran) kiharoiden tekoa suoristusraudalla. Toisaalta kyseinen toiminto on mielestäni täysin absurdi, koska nimensä mukaisesti suoristusraudan tehtävä on suoristaa. En kuitenkaan kestä, että muut on tuossa niin hyviä (ja että minulla ei just nyt oo varaa ostaa sitä pearl wandia, jota käyn kuolaamassa joka toinen viikko), joten oon nyt treenannu sen puoli vuotta ja homma alkaa vähitellen tuottaa tulosta.


Tässä onkin ehkä maailman epäonnistuneinta kuvitusta kiharoista. Hehe, oon liian laiska vaihtamaan objektiivia. Ja toisaalta oon nyt niin rakastunut tuon 50 millisen kuvanlaatuun, että eipä sillä väliä, vaikka kuvaan mahtuis pelkkä nenä ja tarkennus ois jotain metrin väärässä kohtaa. Ja tällähän selityksellä peitän vaan sitä todellisuutta, että en vieläkään osaa tehdä niitä kiharoita.

Käytiin tuossa naapurissa tsekkaa uus kauppakeskus Zeppelin pikaseen ja nyt viikonloppuna ois suunnitelmissa käydä tutustuu paikkaan ihan ajan kanssa, eikä vain ohikulkumatkalla ruokakauppaan. Kävin tosin shoppailemassa jo keskiviikkona Oulussa, mutta tilanne oli lopulta se, että käytiin lähinnä Hesessä syömässä ja sitten käveltiin GT:n läpi. Kyytiä ootellessa lämmittelin sitten Stockan kosmetiikkaosastolla kaksi minuuttia, mutta ehin ostaa siinä ajassa kynsinauhavoiteen. En tiijä miten toimiva toi aine itsessään on, kun en oo jaksanu paljoa sitä levitellä, mutta siinä tuoteselostelappusessa ollut teksti "hoitamattamat kynnet ja kynsinauhat antavat välinpitämättömän mielikuvan" tms. toimii aika hyvin. En oo repiny kynsinauhoja sen jälkeen. Kannatti maksaa se kaheksan euroa tuosta tiedosta.


Muuten viikonlopun suunnitelmat on vielä ihan auki. Sunnuntaiksi tosin on tiedossa taas jännitysnäytelmä nimeltään VR! Saanko mobiililipun rahaa vastaan? Kuinka monta minuuttia myöhässä juna lähtee? Selviänkö ylipäätään koskaan Kajaaniin saakka? Palaillaan toivottavasti viimeistään alkuviikosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!